sobota, 13 lutego 2016

115. Sekret Julii

Sekret Julii to kontynuacja książki Dotyk Julii autorstwa Tahereh Mafi. Opowiada ona historię Julii Ferrars, której dotyk może zabić. Okazuje się jednak, że dwie osoby mogą Julię dotknąć bez żadnych konsekwencji. Jest to Adam i Warner. Dziewczyna jest zdezorientowana i nie może uwierzyć, że aż dwie
osoby mogą ją dotykać.



Julia wraz z Adamem ucieka z siedziby Komitetu Odnowy. Przyjaciel Adama- Kenji zabiera ich do najbezpieczniejszego miejsca, czyli Punktu Omega. Tam dziewczyna poznaje ludzi, którzy mają podobne zdolności. Jednak Julia ciągle ma problemy ze znalezieniem sobie przyjaciół. W Punkcie Omega dziewczyna nieprzerwanie trenuje i próbuje okiełznać swój dar. W tym samym czasie ukochany dziewczyna zaczyna dziwnie się zachowywać i spędza z nią coraz mniej czasu. Jaką tajemnicę skrywa Adam?

Jak już pewnie pisałam w recenzji Dotyku Julii  [KLIK] w bibliotece wypożyczyłam całą trylogię w jednej książce. A że pierwsza część bardzo mi się spodobała od razu wzięłam się za drugi tom. Oczywiście nie zawiodłam się na tej części. Bardzo spodobała mi się ta trylogia. Jest po prostu cudowna! Jednak czego mi najbardziej zabrakło? Naszego ukochanego Warnera. W tej części ie było go za wiele, ponieważ głownie opisany jest tu pobyt Julii w Punkcie Omega. Jednak książka bardzo mi się spodobała i oceniam ją 9,5/10. A wy czytaliście trylogię Dotyk Julii?
Zdjęcie mojego autorstwa. :3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz