środa, 14 września 2016

Ogłoszenia!

Cześć! Tak, to znowu ja. Witam Was po, chyba najdłuższej dotychczas, przerwie. Moje tłumaczenie będzie wyglądało jak zwykle, tylko tym razem wszystko wymienię w podpunktach:
  • Totalny brak weny, a nie chcę, żeby pojawiały się tu flaki z olejem.
  • Brak weny do czytania książek i oglądania filmów, jedyne co robiłam przez ten czas to słuchałam muzyki i oglądałam seriale.
  • Mała ilość przeczytanych przeze mnie książek. W sumie w wakacje przeczytałam AŻ 3 książki. Tak, wiem, to aż zawrotna ilość, ale ilość obejrzanych seriali to około 10.
  • Nie chęć do pisania czegokolwiek na blogu. Nie mam w ogóle weny, na blogu jest tylko 43 komentarze na 170 postów, więc nie jest to dużo.
To chyba na tyle mojego narzekania. Czy jak pojawia się nowy post na blogu to oznacza powrót. Być może. Nie jestem jeszcze w pełni przekonana co do tego pomysłu, mam nadzieję, że jakoś mnie przekonacie do zrobienia tego i że pojawi się chociaż jeden komentarz. Byłoby miło. Serio. Cieszę się jak głupia, kiedy widzę nowy komentarz.
Jeżeli będzie powrót to myślę, że pierwszym postem będzie recenzja filmu "Legion samobójców" i książka Ewy Nowak, którą już kończę. Widzę, że mój styl zmienił się trochę. No dobra nie trochę, a dużo. Mam nadzieję, że wam się spodoba mój styl blogowania. Jak możecie też zauważyć, zmieniłam trochę górną część bloga. Znajdują się tam strony, w których znajdziecie posty na temat książek, filmów i muzyki.
Mam nadzieję, że niedługo Wam coś napiszę i liczę na jakieś komentarz. Będzie mi BARDZO miło jeżeli ktoś  coś napisze.
Życzę Wam dobrej nocy i żebyście szybko zasnęli, bo ja mam z tym problemu.
Do zobaczenia, albo do napisania... Sama już nie wiem.
Julia

2 komentarze:

  1. super. pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super dobrze,że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń