piątek, 25 marca 2016

Muzycznik #3

Tak jak już zapowiadałam, przychodzę do was z trzecim muzycznikiem, czyli moją ulubioną muzyką z ostatnich tygodni. Wybrałam 9 najczęściej przeze mnie słuchanych piosenek. Mam nadzieję, że którąś słyszeliście chociaż raz i podzielicie się w komentarzach, czego wy słuchaliście. 


                              Tiesto & Oliver Heldens feat. Natalie La Rose - The Right Song
Jakiejś super historii z tą piosenką nie posiadam. Po prostu usłyszałam ją na amerykańskim MTV Hits i wpadła mi w ucho i tak już od kilku tygodni jej słucham. :D
Years & Years - Without
Jak już wiecie 15 marca byłam na koncercie mojego ulubionego zespołu, czyli Years & Years. Z tej okazji przed koncertem w kółko słuchałam ich płyty. Przy odsłuchu  bardzo spodobała mi się piosenka "Without". No i stała się takim hitem miesiąca. :)
Dawid Podsiadło - Forest
Oczywiście musiał pojawić się polski akcent. Utwór mojego ulubionego polskiego artysty - Dawida Podsiadło pod tytułem "Forest". Piosenka zainspirowana jest postacią dobrze nam znanego Forresta Gump'a. Cały zysk z wyświetleń przekazany zostanie na pomoc dzielnym psom. A więc oglądamy teledysk i wsłuchujemy się w piękny głos Dawida. :)
The Neighbourhood - Daddy Issues
Na Youtubie w polecanych dla mnie filmach wyskoczył fanowski teledysk do tej właśnie piosenki, w której występuje wraz z zespołem moja ukochana Lana Del Rey. Zakochałam się w tej piosence tak samo jak w "Sweater Weather". Polecam posłuchać. ;)
Taylor Swift - Style
 Ponownie zakochałam się w tej piosence. Moim zdaniem jest to najlepszy utwór z płyty "1989". Dlaczego zakochałam się w niej na nowo? Wiąże się z tym mała tajemnica. Uwielbiam także oglądać ten teledysk. Jest to chyba jeden z najlepszych teledysków. Dodam także, że w teledysku występuje Dominic Sherwood, który gra rolę Jace'a w serialu Shadowhunters. <3
Coldplay - Hymn For The Weekend
Zespół Coldplay znałam już od dłuższego czasu, ale nie pałam jakąś miłością do nich i do ich twórczości. Nawet teraz nie pamiętam, dlaczego zakochałam się w ich muzyce i na okrągło ich słucham. Razem z moim tatą obejrzeliśmy bardzo ciekawy dokument na ich temat i tak jakoś wyszło, że ciągle ich słuchamy. Niestety nie mogłam wstawić tu oryginalnego teledysku, ale możecie obejrzeć ich występ na tegorocznym Brit Award, na którym zgarnęli statuetkę za najlepszy zespół! :)
Melanie Martinez - Cry Baby
Melanie Martinez poznałam, kiedy po raz pierwszy słuchałam jej piosenki Dollhouse. Ostatnio wyskoczyło mi na Youtube, że wyszedł nowy teledysk do piosenki Cry Baby. Niestety nie udało mi się go tu wstawić, ale bardzo łatwo możecie go wyszukać na Youtube. Jest on dosyć specyficzny, no dobra bardzo specyficzny. Ale ja bardzo lubię specyficznych artystów: Melanie, Years & Years, Lana Del Rey, The Neighbourhood, Marina and the diamonds... Teledysk do tej piosenki trwa 6 minut, ale jeżeli ktoś lubi takich specyficznych artystów to polecam obejrzeć. :D
Drake - Hotline Bling (Charlie Puth & Kehlani cover) [Wildfellaz & Arman Cekin remix]
Z tą piosenką także wiąże się mała tajemnica, której wam nie zdradzę. Niestety za oryginałem zbytnio nie przepadam, jednak cover Charliego jest genialny! Uwielbiam tą wersję Hotline Bling. :)
Rhodes - Home
Przyznam szczerze, że nigdy nie słyszałam o tym zespole, a poznałam go za sprawą mojego ulubionego serialu Pretty Little Liars. Jeżeli ktoś oglądał finał sezonu 6B, na pewno wie z jakiej sceny pochodzi ta scena. Piosenka ta była podłożona przy zerwaniu mojego ulubionego związku, czyli Hanna & Caleb (Haleb). Nie zdradzę wam, co się stało dalej. :D Teraz wróćmy do piosenki. Kiedy ją usłyszałam po raz pierwszy nie zwróciłam na nią większej uwagi, po prostu fajna nutka w tle. Gdy obejrzałam ten odcinek po raz drugi okazało się, że jest to genialna piosenka, której teraz słucham na okrągło. Scena także jest niczego sobie i uważam ją za najlepszą w sezonie 6B. ^^
Jeżeli dotrwałeś do końca tego posta to gratuluję! Przepraszam, że wyszedł taki długi, ale niestety musiałam trochę nadrobić. Mam nadzieję, że przesłuchacie te piosenki i któraś wpadnie wam w ucho. Ja wam życzę wesołych świąt i do zobaczenia po świętach!
Julia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz