wtorek, 15 sierpnia 2017

118. Przedpremierowo: "Milion Odsłon Tash"- Kathryn Ormsbee

 
PREMIERA: 17 SIERPNIA
Tash jest zwykłą nastolatką i vlogerką. Razem z przyjaciółmi tworzy internetowy serial "Nieszczęśliwe Rodziny", który jest współczesną adaptacją "Anny Kareniny" Lwa Tołstoja. Ich produkcję ogląda niewielkie grono fanów, jednak pewnego dnia wszystko się zmienia.

Jednego dnia znana vlogerka wspomina w swoim filmiku o "Nieszczęśliwych Rodzinach", dzięki czemu produkcja Tash z dnia na dzień zyskuje wielką popularnością. Dziewczyna musi poradzić sobie z popularnością oraz z hejtem. Do tego dochodzą problemy z wyborem szkoły i z rodziną. Jak poradzi sobie Tash? Musicie się przekonać, czytając "Milion Odsłon Tash"!

Na tę książkę czekałam bardzo długo. Nie mogłam się doczekać, aby ją przeczytać i ocenić, ponieważ dwie poprzednie książki w tej tematyce, które przeczytałam, były, moim zdaniem, wielkim niewypałem. Jednak "Milion Odsłon Tash" było bardzo miłym zaskoczeniem.

Książkę czytało mi się bardzo lekko, bardzo cieszy mnie to, że wszystko było z perspektywy głównej bohaterki, mogliśmy poznać jej uczucia i zobaczyć jak czuje się w danych sytuacjach. Czasami mam wrażenie, że czytam książkę o sobie, może też dlatego ta książka tak mi się podoba. :D

Główna bohaterka nie jest mdła, ma plan na przyszłość, spełnia swoje marzenia oraz rozwija swoje pasje. W książce nie było ani jednej postaci, która by mnie irytowała, co jest ogromnym atutem tej książki. 

Bardzo podobało mi się, że autorka używała także młodzieżowego słownictwa, no bo przecież to książka o prawdziwej fangirl! Przewijały się przeróżne portale społecznościowe i nie tylko. I tak jak już pisałam wyżej, moim zdaniem jest to najlepiej napisana książka o tej tematyce. Nie dorównuje jej ani "Fangirl", ani "Girl Online". Bardzo wam polecam tę książkę, zwłaszcza na wakacje. Mam nadzieję, że po nią sięgniecie. :D

Za książkę dziękuję wydawnictu Moondrive. :)

2 komentarze:

  1. Też bardzo lubię czytać książki, niestety mam coraz większe problemy z wzrokiem i będę musiała kupić sobie okulary z porządnymi soczewkami - https://www.seikovision.com/pl/soczewki/progresywne/. Mam nadzieję że wtedy będe mogła wrócić do czytania.

    OdpowiedzUsuń