czwartek, 24 marca 2016

Proponowane posty

Postanowiłam wrócić do pisania na blogu po dłuższej przerwie. Dzisiaj chciałabym przedstawić kilka propozycji postów, które mogą pojawić się tutaj.

Oto propozycje:
  • Book haul, który pojawiłby się dopiero po 30 marcu, ponieważ wtedy wychodzi książka, którą koniecznie muszę kupić. Pewnie domyślacie się co to za książka. :D
  • Muzycznik #3 , zastanawiam się na wstawieniu muzycznika jeszcze dzisiaj, ponieważ tej muzyki trochę się zebrało.
  • Relacja z koncertu Years & Years. Nie wiem czy jesteście chętni na taki post, ale raz spróbuję coś takiego wykombinować.
  • Recenzja sezonu 6B serialu Pretty Little Liars. Zastanawiam się w jakiej formie to przedstawić, czy jako recenzję całego 6B czy tylko mojej reakcji na finał tego sezonu. Jeszcze na pewno pomyślę o tym.
  • Postacie z baśni w naszym świecie, czyli recenzja serialu Once upon a time. Ostatnio wzięłam się za ten serial i zaczynam już drugi sezon, więc chciałabym napisać kilka słów o nim, ponieważ moim zdaniem jest to bardzo dobry serial.
  • Nocni łowcy na ekranie, czyli o Shadowhunters. Jak już pewnie wiecie od stycznia w Ameryce na stacji Freeform leci serial Shadowhunters na podstawie serii Dary anioła autorstwa Cassandry Clare. Jest dużo osób, które lubią ten serial, ale jest wiele przeciwników tego serialu, więc napiszę wam co ja o tym sądze.
  • Nowa seria! Kilka słów o... książkach. Postanowiłam się zabrać na serię o książkach o moich przemyśleniach na ich temat. Nie będę wam zdradzała więcej szczegółów, ale chciałabym żeby to wypaliło, ponieważ może być to bomba albo klapa. Wpadłam też na pomysł, żeby zrobić także serię Kilka słów o.. ale o muzyce. Nie wiem jeszcze pomyślimy.
To chyba tyle z moich propozycji. Chciałabym wam także przedstawić listę postów, które się nie pojawią. Chyba, że będziecie coś z tej listy przeczytać, wtedy będzie trzeba napisać coś w komentarzu, a wiem, że to dla was wielki wysiłek.
  • Niestety na pewno nie pojawi się już podsumowanie lutego, w którym przeczytałam 5 książek.
  • Nie napiszę także podsumowania marca, ponieważ w tym miesiącu jeszcze NIC nie przeczytałam, ale był koncert i trzy seriale.
  • Nie będzie recenzji książek: Ostatnia zagadka Sherlocka Holmesa, Doskonałe, Niewiarygodne, Czerwone jak krew i Romeo i Julia.
  • Nie będzie także recenzji lutowego Epikbox'a.  Jest mi bardzo smutno, bo chciałam kilka słów o tym napisać, ale nie mam weny, ani jakiejś takiej ochoty i motywacji.
To będzie na tyle. Mam nadzieję, że post w takim stylu wam się spodobał. Mam nadzieję, że ktoś jeszcze odwiedzi tego bloga. A wam życzę wesołych świąt i miłego dnia. Wchodźcie na bloga, ponieważ jeszcze może pojawić się muzycznik z dawką bardzo dobrej muzyki. :)
Julia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz