sobota, 17 października 2015

Recenzja Epikbox'a!

Na pewno większość z was wie, że większość osób lubiących książki otrzymało epikbox'a. Epikbox to pudełko pełne gadżetów książkowych i jednej książki. Jest to już drugie takie pudełko.Tematem przewodnim październikowego box'a było "professional". W środku jest od 3 do 5 gadżetów książkowych oraz książka, w tym wypadku była to YA z kategorii sci-fi.

Pierwszą rzeczą jaką znalazłam w epikboxie to karteczka z napisem " I'd rather be reading". Z tyłu był opisany październikowy box, ale nie została ujawniona jego zawartość. Do tego znalazłam jeszcze dwie zakładki do książek i voucher na zakupy ( 10% zniżki). Prezentowało się to tak:
Następną rzeczą były trzy ołówki. Dwa są czarne, a jeden jest czerwony. Na nich znajduje się napis " I love books". Każdy z nich posiada też gumkę do ścierania.
Miłym zaskoczeniem było to, że w epikboxie znajdował sie mały notesik, a tak dokładnie to notes na moje mini recenzje. Moim zdaniem jest to strzał w dziesiątkę! W środku znajdują się specjalne karteczki do wypełnienia na temat ostatnio przeczytanej książki. Na karteczce możesz wpisać tytuł, autora, serię, gatunek, opisać narratora, akcję. Znajduje się też miejsce na datę skończenia książki oraz na wpisanie stron, na których są twoje ulubione fragmenty. Na dole znajduje się mała tabelka no twoją ocenę świata przedstawionego, bohaterów, fabuły, stylu pisania oraz twoje ogólne wrażenie.
Ostatnim gadżetem jest kubek! Jest to zwykły, prosty, biały, porcelanowy kubek na herbatę albo kawę. Nie powiem, kubeczek jest bardzo zgrabniutki i ma bardzo fajny kształt uszka. A żeby kubek nie czuł się samotny została do tego dorzucona saszetka z herbatą. Mi trafiła się herbatka, która nazywa się Wspomnienia z Toskanii. Mam nadzieję, że będzie mi smakowała. Dodam też, że herbata jest z DMG Herbaty.
Nareszcie nadszedł czas na książkę. W październikowym epikboxie znajdowała się książka pt. "Restart" autorstwa Amy Tintera. Stawiała właśnie, że to będzie ta książka i udało się. Czytałam na internecie opis książki i może być bardzo ciekawa.
Ogólnie cały box mi się bardzo podobał, chociaż liczyłam na trochę więcej za taką cenę. Żeby przesyłka staniała to byłoby cudownie! Wszystko mi się podoba, a chyba najbardziej jestem zadowolona z książki i notesika (chociaż kubek też jest niczego sobie). Jak wam podobał się październikowy epikbox? Kupiliście? Czy może zastanawiacie się nad kupnem następnego Epikbox'a? Piszcie komentarze. Cały epikbox prezentował się tak:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz