sobota, 1 lutego 2014

Podsumowanie stycznia :D

Kurczę, już tu styczeń minął, a ja niedawno robiłam podsumowanie grudnia. Za tydzień też do szkoły trochę smutno :(  No, ale cóż do roboty. Styczeń był cudownym miesiącem! *.* Wzięłam się do roboty i przeczytałam 10 książek! Szczerze to dla mnie szok chyba jeszcze nigdy nie przeczytałam tylu książek (chyba, że w wakacje :D ). A oto one:
Uff..no to tyle książek...Szczerze..To luty jest moim ulubionym miesiącem, bo mam w nim urodzinki ^^ . A w lutym możecie spodziewać się recenzji takich książek jak:
  1. Heartland 1-2- Lauren Brooke
  2. Ogon kici-Ewa Nowak
  3. Tajemniczy ogród- Frances H. Burnett
  4. Mój Adam- Ewa nowak
  5. Matylda- Roald Dahl (mam nadzieję, że wreszcie się za nią wezmę -,- )
No i pewnie jeszcze trochę książek. :) Liczę też wreszcie na wasze komentarze. Czemu nie komentujecie..?? :o  Mam nadzieję, że się poprawicie :D Pozdrawiam! :)

2 komentarze:

  1. Z okazji urodzin wszystkiego najlepszego. Jeśli chodzi o "Tajemniczy ogród" to był moją lekturą szkolną pare lat temu i bardzo mi się spodobał. Zapraszam serdecznie także na mojego bloga: http://booksforimaginationblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za życzenia, a "Tajemniczy ogród" uważam za moją najlepszą lekturę. Chętnie też zajrzę na twojego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń